Vidović, N. (2024). Uloga programa lojalnosti na proces donošenja odluke o kupnji na primjeru industrije naftnih derivata (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:157712
Vidović, Nina. "Uloga programa lojalnosti na proces donošenja odluke o kupnji na primjeru industrije naftnih derivata." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:157712
Vidović, Nina. "Uloga programa lojalnosti na proces donošenja odluke o kupnji na primjeru industrije naftnih derivata." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:157712
Vidović, N. (2024). 'Uloga programa lojalnosti na proces donošenja odluke o kupnji na primjeru industrije naftnih derivata', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:157712
Vidović N. Uloga programa lojalnosti na proces donošenja odluke o kupnji na primjeru industrije naftnih derivata [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:157712
N. Vidović, "Uloga programa lojalnosti na proces donošenja odluke o kupnji na primjeru industrije naftnih derivata", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:157712