prikaz prve stranice dokumenta Stavovi zaposlenika o utjecaju korporativnog komuniciranja na stvaranje identiteta poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
doktorski rad
Stavovi zaposlenika o utjecaju korporativnog komuniciranja na stvaranje identiteta poduzeća
Završni rad

Žižak, Jagoda
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Žižak, J. (2024). Stavovi zaposlenika o utjecaju korporativnog komuniciranja na stvaranje identiteta poduzeća : Završni rad (Doktorski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:477603

Žižak, Jagoda. "Stavovi zaposlenika o utjecaju korporativnog komuniciranja na stvaranje identiteta poduzeća : Završni rad." Doktorski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:477603

Žižak, Jagoda. "Stavovi zaposlenika o utjecaju korporativnog komuniciranja na stvaranje identiteta poduzeća : Završni rad." Doktorski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:477603

Žižak, J. (2024). 'Stavovi zaposlenika o utjecaju korporativnog komuniciranja na stvaranje identiteta poduzeća : Završni rad', Doktorski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:477603

Žižak J. Stavovi zaposlenika o utjecaju korporativnog komuniciranja na stvaranje identiteta poduzeća : Završni rad [Doktorski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:477603

J. Žižak, "Stavovi zaposlenika o utjecaju korporativnog komuniciranja na stvaranje identiteta poduzeća : Završni rad", Doktorski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:477603