završni rad
ULOGA SAJMOVA U B2B MARKETINGU
Završni rad

Kovačić, Roko
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Kovačić, R. (2019). ULOGA SAJMOVA U B2B MARKETINGU : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:344151

Kovačić, Roko. "ULOGA SAJMOVA U B2B MARKETINGU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:344151

Kovačić, Roko. "ULOGA SAJMOVA U B2B MARKETINGU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:344151

Kovačić, R. (2019). 'ULOGA SAJMOVA U B2B MARKETINGU : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:344151

Kovačić R. ULOGA SAJMOVA U B2B MARKETINGU : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 23.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:344151

R. Kovačić, "ULOGA SAJMOVA U B2B MARKETINGU : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:344151