Paginacija
-
-
IDENTIFIKACIJA S ORGANIZACIJOM KAO ČIMBENIK ANGAŽIRANOSTI I RADNOG UČINKA PRODAJNOG OSOBLJA
-
Jure Smajo Ostvarenje, praćenje i unaprjeđenje prodajnih rezultata ključne su sastavnice prodajne funkcije
koje izravno utječu na tekuću likvidnost i planirani prihod. Cilj ovog istraživanja stoga je ispitati
efekte identifikacije s organizacijom na angažiranost u radu i različite aspekte radnog učinka
prodajnog osoblja. Ujedno, ispituje se i moderatorsko djelovanje kompetentnosti i percepcije
organizacijske podrške za korištenje vlastitih snaga na odnos identifikacije i mjera radne
...
-
-
ANALYSIS OF REALIZED VOLATILITY ESTIMATORS OF EUROPEAN STOCK INDICES
-
Mario Matković This Thesis investigates intraday price observations for six European emerging stock markets and explores the effectiveness of range-based volatility estimators with an empirical analysis. The theory of Realized Volatility utilizes intraday data to estimate the integrated volatility. However, Realized Volatility is often biased due to microstructure noise. The Two Times Scale Estimator is an unbiased estimator of the integrated volatility.
For each of the indices a consistent and...
-
-
DETERMINANTE USPJEHA DIGITALNIH USLUGA U VISOKOM OBRAZOVANJU
-
Tea Mijač Institucije visokog obrazovanja danas se susreću s mnoštvom izazva, a među njima posebno se ističe digitalna transformacija. Posljedica digitalne transformacije brojne su digitalne usluge koje studenti ocjenjuju kao lošijima uspoređujući ih s komercijalnim uslugama. Istaknuta je važnost digitalnih usluga potpornih aktivnosti koje studentima olakšavaju studiranje i omogućuju im fokus na učenje. Digitalne usluge potrebno je promatrati u kontekstu discipline informacijskih sustava,...
-
-
Determinante izbora tečajnih režima posttranzicijskih zemalja u procesu eurointegracije
-
Zoltan Ćorić U radu se analiziraju determinante izbora tečajnih režima u razdoblju od 1995. do 2014. godine u posttranzicijskim zemljama u procesu eurointegracije. Cilj istraživanja je utvrditi vezu između determinanti tečajnih režima za koje se smatra da imaju pretpostavljeni utjecaj na njihov izbor u posttranzicijskim zemljama u procesu eurointegracije i tečajnih režima. Za potrebe analize tečajni režimi su podijeljeni u dvije kategorije: fiksni i ostali tečajni režimi. Prilikom svrstavanja...
-
-
Doprinos javnih atributa nacionalnih parkova cijeni hotelskog proizvoda
-
Ante Mandić Ukoliko ga promatramo holističkim pristupom, turistički proizvod se može analizirati kao skup privatnih i javnih atributa, koji integrirani doprinose njegovoj vrijednosti iskazanoj u obliku cijene koju je posjetitelj spreman platiti. Privatna sfera turističkog proizvoda odnosi se na sve one elemente na koje kreatori turističkog proizvoda mogu direktno utjecati. Javna sfera turističkog proizvoda odnosi se na sve one destinacijske elemente, elemente okruženja, na koje dionici na mikro...
-
-
EKONOMSKA REGULACIJA MEĐUOPERATORSKOG PORAVNANJA I UPRAVLJANJA ZAGUŠENJIMA NA TRŽIŠTU ELEKTRIČNE ENERGIJE
-
Dubravko Sabolić Ova je disertacija usredotočena na opći dizajn tržišta električne energije koji će omogućiti istovremeno spajanje teoretski bilo kojeg broja individualnih tržišta i distribuirati mrežne eksternalije na ekonomski utemeljen način između operatora prijenosnih sustava koji upravljaju svojim mrežama u potpuno interkonektiranom mrežnom sustavu. Glavno političko ograničenje u istraživanju svodilo se na izostanak središnje koordinacije između uključenih operatora sustava, što je...
-
-
Identifikacija strukture neuronske mreže u mjerenju očekivane inflacije
-
Tea Poklepović Neuronske mreže (NM) je prikladno koristiti u analizi vremenskih nizova u uvjetima narušenih pretpostavki, tj. u uvjetima „nenormalnosti“ i nelinearnosti. Svrha rada je istražiti nedostatke NM te predložiti načine kojima se ti nedostaci mogu otkloniti s ciljem identifikacije strukture NM koja će se najbolje prilagoditi inflacijskim očekivanjima. Polazi se od teorijskog modela koji uključuje karakteristike inflacije potražnje i inflacije troškova. Pri tom se koriste varijable...
-
-
Implementacija koncepcije marketinga u funkciji unapređenja performansi gradova
-
Davor Širola Gradske uprave u Republici Hrvatskoj djeluju u okruženju koje ne obvezuje, niti kontinuirano
preporuca aktivnosti za bolje zadovoljavanje korisnika lokalnih javnih usluga. Pored toga
problem istraživanja ovog doktorskog rada predstavlja i razina razumijevanja gradskih uprava
o potrebi djelotvornijeg i ucinkovitijeg funkcioniranja radi usluživanja graana i drugih
dionika, posebno u kontekstu percipirane monopolisticke pozicije lokalne samouprave.
Predmet istraživanja ovog rada...
-
-
MARKETINŠKA PERSPEKTIVA UKLJUČIVANJA PRIVATNOG SEKTORA U FUNKCIJI UNAPREĐENJA PERFORMANSI INSTITUCIJA JAVNOG SEKTORA
-
Žarko Dobrić U okviru ove doktorske disertacije širokom teorijskom obradom definirani su koncepti društvene
marketinške orijentacije, javno-privatnog partnerstva i performansi te su isti analizirani u
kontekstu Republike Hrvatske i hrvatskog obrazovnog sustava. U tom smislu različitim mjernim
modelima izvršena je empirijska analiza institucija realiziranih po modelu javno-privatnog
partnerstva te tradicionalno realiziranih institucija, a u kontekstu mjerenja društvene marketinške
...
-
-
MEĐUNARODNA TRGOVINA I VOLATILNOST GOSPODARSKOG RASTA
-
Gorana Lukinić Čardić Volatilnost gospodarskog rasta može biti štetna za gospodarstvo zbog svojih nepovoljnih
makroekonomskih posljedica, koje se poglavito očituju u sporijem dugoročnom gospodarskom
rastu. Stoga je važno razumijevanje činitelja koji određuju kretanje volatilnosti gospodarskog
rasta, a ovom se disertacijom istražuje uloga međunarodne trgovine, i to volumena i strukture
trgovine robe i usluga. Empirijska analiza temelji se na uzorku 83 zemlje različitog stupnja
razvijenosti u...
Paginacija